• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

Polish Agents Squad

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

The Division 2

W grze Division 2 State of Game przyjrzeli się, co dzieje się z wyprawami w odcinku 2, aktualizacja aktualizacji 6, gdy w tym tygodniu dołączyła do nich starsza projektantka gry Trick Dempsey. Najpierw spójrzmy na kilka najważniejszych:

Nadchodzi nowy system opanowania, który nagradza czas ukończenia na różnych poziomach trudności. Kenly College powróci do normalnej rotacji, ze wszystkimi obszarami otwartymi i karabinem Diamondback gwarantowanym przy pierwszym ukończeniu każdego Agenta. Nowy system Shepherd zapewni automatyczne wsparcie graczom, którzy przyjmą wezwania do wykonania kopii zapasowej i wykonają wszystkie czynności. Misje inwazyjne przybywają do obozu White Oak i narodowego zoo Manninga.

Kluczowe ulepszenia pamięci podręcznej odzieży na przyszłe wydarzenia

Deweloperzy usłyszeli opinie sfrustrowanych graczy z powodu dużej ilości pamięci podręcznych biegłości w terenie i pamięci podręcznej ciemnej strefy, ale nie odrzucają kluczy wydarzeń związanych z odzieżą. W przyszłych wydarzeniach zespół stara się uczynić go bardziej przewidywalnym, gdy gracze mogą spodziewać się klucza, oraz wyjaśnić informacje zwrotne, gdy nie otrzymają klucza. Podczas gdy wielu graczy wie, jak działa wydarzenie, zespół powtarza, że ​​gracze muszą być na poziomie 30 i pokonać ostatnią Twierdzę, aby móc uzyskać klucze. Dotyczy to również Tygodniowego Projektu Odzieżowego, np. Gdy próbujemy zdobyć klucze do wielu Agentów na tym samym koncie, wszyscy muszą spełnić to wymaganie osobno. Ponadto gracze mają losową szansę na zdobycie klucza z pamięci podręcznej biegłości w terenie i nieco mniejszą szansę z pamięci podręcznej biegłości w ciemnej strefie.
gającym. Każdy tryb trudności ma swój własny czas mistrzostwa. Każdy medal mistrzowski na każdym poziomie trudności ma swoje własne nagrody. Aby zdobyć wszystkie nagrody, gracze będą musieli zdobyć złoto na każdym poziomie trudności w każdej gałęzi. Deweloperzy uważają, że obrót nadal ma sens dla Kenly College, więc będzie otwarty przez dwa tygodnie po uruchomieniu, a następnie ponownie zamknięty. Potem nastąpi kadencja „dwa tygodnie w dół, jeden tydzień w górę” w dającej się przewidzieć przyszłości. Umożliwi to graczom regularne wskakiwanie do Kenly College za każdym razem, gdy się otworzy, w celu zdobycia nagród za mistrzostwo i zagwarantuje dostęp do nieuchwytnego Diamondbacka. Wszystkie trzy obszary dochodzeniowe będą aktywne w tym samym czasie, gdy zostanie otwarte kolegium. Gracze będą mogli zdobywać medale i nagrody, raz na wydarzenie. Twoje pierwsze ukończenie Kenly College, raz na wydarzenie, zagwarantuje Diamondback. Gracze, którzy przegapili ostatni raz, mogą tym razem zdobyć broń lub zdobyć ją dla wielu Agentów.

SYSTEM PASTERZA

Deweloperzy zauważyli, że wiele opinii graczy dotyczących wzrostu rang nie działa dobrze, ponieważ ręczne zatwierdzanie utrudniało. W TU6 to się zmieni, ponieważ ranga będzie się teraz automatycznie zwiększać. Po odebraniu wezwania do wykonania kopii zapasowej miernik Shepherd wypełni się podczas gry i wyzwoli automatyczne poparcie. Gracze, którzy proszą o wsparcie, nadal mogą ręcznie zatwierdzić graczy Shepherd. Ponieważ awans nastąpi w sposób bardziej konsekwentny i nieco szybszy, zespół również dostosowuje się do rang. W przypadku TU6 pierwsza ranga Pasterza będzie teraz wymagać 15 rekomendacji (poprzednio 10), a każda dodatkowa ranga będzie wymagać siedmiu rekomendacji (w porównaniu z pięcioma). Po tej zmianie uważamy, że system wezwania do tworzenia kopii zapasowych jest w lepszym miejscu, ponieważ pomocnik otrzyma co najmniej jedno poparcie, z szansą na kolejne od hosta. Oznacza to również, że gracze, którzy w przeszłości mogli odbierać połączenia, nie wiedząc o systemie Shepherd, są teraz narażeni na nagrody za pomoc innym. Kiedy rozpocznie się epizod 2, przedmiot próżności zostanie nagrodzony każdemu graczowi powyżej rangi Shepherd 1.

ZAANGAŻOWANE MISJE

Zoo Manning i Camp White Oak

Zoo Manning jest teraz Twierdzą, a zarówno on, jak i biały dąb obozu staną się częścią cotygodniowej rotacji najeźdźców. Będą one oferować nowy tryb trudności, Heroiczny, podobnie jak inne misje najechane. Oczekuje się, że te nowe inwazje zaczną się pojawiać w trzecim tygodniu odcinka, aby nie przeszkadzały graczom skupionym na nowych misjach. Uważaj, aby pojawiały się później regularnie.

Manning National Zoo Secret Boss

W Manning National Zoo jest tajny szef, którego niewielu odkryło. Nie ma interakcji z interfejsem użytkownika, aby znaleźć bossa, dopóki gracze nie zrobią pewnych rzeczy. Dempsey mówi, że gracze, którzy znajdą się na „boisku piłkarskim”, na którym wydaje się, że nie ma nic do roboty.

NAZWANE ELEMENTY

Nazwane przedmioty to upuszczenia i nagrody z najazdów. Pierwsze ukończenie Basenu Pływowego podczas inwazji gwarantuje teraz nagrodę za przedmiot o określonej nazwie. Pierwsze ukończenie każdej misji heroicznej podczas inwazji gwarantuje nagrodę za przedmiot o nazwie. Bohaterscy bossowie mają teraz zwiększoną szansę na upuszczenie przedmiotu bonusowego, ale teraz upuszczenie to może być albo egzotyczne, co gracz już posiada, albo nazwany przedmiot. Nazwane przedmioty mogą również spadać - z bardzo małą szansą - od wszystkich wrogów, ale szansa jest zwiększana wraz z wyższymi trudnościami. (Obejmuje to nagrody i poziomy alertów punktów kontrolnych)
04 października 2019   Dodaj komentarz
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz

Gipsu30 | Blogi